Opis
Kdor se smeje, je junak – priredba za lahko branje za otroke in odrasle ( 4.stopnja)
Knjiga govori o fantu, ki je vedno žalosten.
Fantu je ime Cene.
Nima prijateljev za igro, vedno je sam. Tudi mi smo včasih kot Cene.
Pozabimo se igrati in zabavati. Veliko časa smo resni.
Veliko časa smo za računalniki, telefoni in televizorji.
V sanjah dobi Cene navodila,
kako se smejati in dobiti tudi prijatelje.
Že zjutraj lahko začne dan z nasmehom na obrazu.
Pisateljica si je zaželela,
da bi se znali smejati vsi na svetu!
Naj se to uresniči.







Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.